Merhaba Anneler, bugün başımıza çok değişik bir olay geldi eşimle birlikte oğlumu okula almaya gittik kızımda bebek arabasındaydı okulun yanında bir sosyal tesis vardı eşim tanıdık bir arkadaşını gördü ayaküstü konuşmaya daldık sonra yanımıza bir adam gelip bebeği öpebilirmiyim deyip cevap almadan bebek arabasına eğilip öptü ben şok oldum ne yapacağımı bilemedim eşimde şok oldu ben dedim neden öptün bebek o öpmüyoruz dedim çok sevimli ama dedi sonra eşim sen sapıkmısın deyip adamın üstüne yürüdü adam da büyük ihtimal zihinsel engeli olan 30 yaşlarında hafif kilolu biriydi ben adamın yüzünü vs hayırlamıyorum kızımın yüzünü o an hemen suyla yıkadım eve geldik banyo yaptırdım çünkü adamın herhangi bir hastalığı ve uçuğu vs. Varmı bilmiyorum çok korktum herhangi bir enfeksiyon hastalık kapmasından buraya yazmamın nedeni sizler olsanız bu durumda ne yapardınız hastaneye felan götürürmüsünüz ne bileyim adamı araştırır mısınız(herhangi bir hastalık uçuk vsvarmı diye öğrenmek için) kafayı yiyeceğim düşünmekten çaresizim siz olsanız ne yaparsınız nolur yardımcı olun bana akıl verin 😔