Hanımlar merhaba, oğlum 16. Ayının içinde . Hep anne sütüyle beslendi. 5 aylıkken işe başladım. İşteyken sağım yapıyordum evde emiyordu. Son 2 gündür emmek istemiyor beni. Ama sağdığım sütü içiyor ( alıştırma bardağında hiç emzik biberon almadı). Neden böyle bir şey oldu anlamıyorum. Acaba emmeyi mi bırakacak? Tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacın var oğlumu 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum