kkbb367 Eski dizilerden önerirmisiniz kızlar izleyipte çok beğendiğiniz bu aralar kocamın ailesine başladım
mksaylan kkbb367 ben da asmalı konak a başladım güzel bence. Ondan öncede ikinci bahar ı izlemiştim çok hoş bi dizi.
kkbb367 kaya08 çıktığı senede ben lisedeydim herkes deli gibi izliyordu brn o zaman hiç izlememiştim güzelmi canm
One-life kkbb367 ben Avrupa yakası izliyorum senelerdir keyfim yerine geliyo. Dönüp dolaşıp başa sarıyorum 😂
UykuPerisi_ kkbb367 yaprak dökümü der geçerim… bildiğin 10 kere izledim başa alıp.. öyle güzelmiş ki bayılıyorum hala da fırsat buldukça izlerim :)
kkbb367 UykuPerisi_ suan tv De çıkıyor 11 de kanal d de bende öyle valla çok beğeniyorum güzel o baya
pivpivpivahmedmuhsin kkbb367 Türk dizisi olarak Ezel. Yabancı olarak Game Of Thrones ve The walking Dead. 💕
kanalizzze59 kkbb367 yaprak dökümü Adını feriha koydum Muhtelem yüzyil Yakındada kavak yellerine başlamayı düşünüyorum😅
UykuPerisi_ kkbb367 ah bayılıyorum inan psikolojik olarak o diziyi izleyince rahatlıyorum sinirlenince eşim açar kenara koyar bi bakmışım o dalgınlıkla sakinleşmişim 😂
One-life MamaUygarVibes bayılırım bende hem yabancı versiyonu hem Türk iyi hatırlattın bi ara başlıyım👍
MamaUygarVibes One-life Usa versiyonu çok iyiydi ama bence Türklerde güzel uyarlamis diziyi🌸 ikisinide izledim en en sevdiğim dizilerden birisi ☺️