Oğlum 14 aylık olmak üzere 4. ayından beri gece defalarca uyanıyor. Ama asıl emme düşkünlüğü 2-3 aydır var o yüzden gece beslenmesini kesince tamamen düzeleceğini pek inanamıyorum. Benim çocuğum sayısız kez kalkardı gece beslenmesini kesince düzeldi diyenler el kaldırabilir mi 🥹 Yatakta dönüyor kıvrılıyor kendi kendine uyandırıyor ağlıyor bunların hepsi gerçekten meme yüzünden mi? Birkaç gündür azaltmaya çalışıyorum bu gece niyetim artık hiç vermemek inşallah çözüm budur.