Aselduru88 Kızlar gazını alttan üstten cıkarıyo ama cok ağlıyor sağlık ocağında ki doktor idrar yolu enfeksiyonu olabilir demişti acaba basına böle bısey gelen varmı
mervesare01 Aselduru88 4 buçuk aylık bebeğim yoktur diyordum bizde çıktı enfeksiyon testi çok kolay Bi yaptırın en azından öyleyse hemen tedavi edilir . Bi anda ağlama krizi oluyordu öyle fark ettik öncesinde yoktu hiç
Atailknur Aselduru88 yenidoğan bebek hiç ihmale gelmez doktora götürün alttan üstten çıkartması gazı olmadığı anlamına gelmez. Bir baksınlar içiniz rahatlar öyle birşey varsa tedaviye başlarsınız hemen.kolik bebeklerde çok ağlar kızımdan biliyorum. Allah şifa versin.
hepyerdeyizz Aselduru88 Test yaptır . Erkek cocuguysa Heleki benim oğlum da hem agliyo hemde uyuyodu İdrar yolu enfeksiyonu var tekrarlayan böbrekleri de sorun varmış . Bide belki sünnetlik olabilir ilkinde 11 aylığı az geçmişti yaptırdık çocuğun sesi kesildi pişman oldum geç yaptirdigima
Aselduru88 mervesare01 gititl idrar vermeye ama büyük kızım uyuya kaldı ağladı bebek durmadı veremedik yarın tekrar gitcez
Aselduru88 Atailknur gaz var evet ama alttan üstten cıkarıyo kac kere gittik gaz ıcın en son aklımıza idrar yolu enfeksiyonu geldi