sulemaviulukan1 hayır kız bebeğiyse sızden geçen hormonlardan oluyor benimki de aynı oldu ben oturup ağladım ve çok korktum hastaneye götürdüm ve normal dediler bu kız bebeklerine görülen bir şeymiş sizde de var mı aynı şey hala lohusalık kanama devam ediyor sızde Eğer hala kanınız devam ediyorsa kızla da görülecek korkmanıza hiç gerek yok sümüksü kan gibi oluyor pembe rengi kırmızı kan değil ve ben bunu yaşadım çok normalmiş ve birkaç Gün sonra geçiyor