Birbahargunu irem12 ben de birkaç gündür arastiriyorum baya video izledim. yasomi ve homend arasında kaldım saç şekillendirici bunlar hava ve iyon kullananlardan, yorumları baya iyiydi trendyolda ama karar veremedim ben de henüz varsa öneri bekleyim
Nil10 irem12 arzum Ar5160 volume pro touch aşrııııı memnunum saçlarımı aşırı güzel yapıyo ve hıc saçları yıpratmıyo gerçekten mükemmel hatta suan trendyolda flash indirimde 🌸
aymisim Braun satin hair 5 çok iyi kalın telli gür kıvırcık saçlarımın hakkından gelen tek ürün:) 7 si var şu an elimde ama 5 i daha iyiydi
aymisim irem12 aa evet kodu değişmiş eskiden satin hair 5 diye geçiyordu mor renkliydi. Şimdiki de aynısının siyahı 1000 watt bence çok iyi. Kullanmayı biliyorsanız işinizi kolaylaştırır. Genelde kullanamayanlar olumsuz yorum yapıyorlar el alışkanlığı olmalı
elbay53 Valla markasını bilmiyorum ama içi metal olan bir fırça vermişti kuaför bi akrabam.harika fön çekiliyor..Dijital taraklardan bahsedıyorsanjz hıc anlamam
irem12 CizerBirAnne bende arzum almayı düşünüyorum ama seninkisi 3 parçaymış . Ben tek parçayı düşündüm . Bilgin var mı sence farkları ne