Zombi şöyle dışardan sigortalı çalışan gösterip ödemek çok riskli yasal da değil. Her an tespit edilebilir ve ceza yersiniz odediginiz de boşuna gider bağkur şeklinde odemelisiniz son odediginiz üç yıl neyse ondan emekli olursunuz SGK ya gidip detaylı bilgi qlabilirsiniz üç yıl önce amneminkini bu şekilde ödedik. Güvenilir biris yeri bulursanız o şekilde belki elden ödeyebilirsiniz dediğim gibi yasal değil ve çok riskli. Birde kolay işverenlik diye bişey vardi bir muhasebeci ile anlaşıp yaptırabilirsiniz