bebisliozlem Kızım 13 aylık ama hiç e-bebek zıbınlarını kullanmadım desem yeridir 🥲 ince askılı çıtçıtlı badilerden alacağım, siz kullanıyor musunuz hello baby markalı zıbınları kızlar? önerebileceğiniz başka markalar var mı? LCW’da falan görmedim 🥲
ecekrk bebisliozlem LCW’de var internet sitesinde ben kızıma kullanıyorum çok güzeller hemde organik pamuk renk seçeneği de var
artikbiranneyim bebisliozlem zıbın deyince h&m 🤌🏻 gerçekten çok kaliteli ve uzun ömürlü kalıpları büyük o yüzden çok uzun süre giyiyor kızım ve taş gibi sağlam. Lcw ve hello baby de denedim ikisi de kurutmada çekti. Hm ye göre daha kalınlar. Günlük olarak kullanılır tabi aldıklarımı kullanıyorum ben ama çabuk küçülüyor büyük alın
ecekrk bebisliozlem https://www.lcw.com/urun-o-4428991. https://www.lcw.com/urun-o-4406024 Bunlar benim aldıklarım
bebisliozlem artikbiranneyim aşkım ben hiç denk gelemiyorum düz beyazları da var mı ya? trendyol’daki hm’den baksam çıkar mı?
ecekrk artikbiranneyim aaa ben hm kullandım ama LCW daha çok beğendim kurutmaya da attım küçülmedi hatta suanda hem hm hem LCW’den giyiyor bana LCW fiyat performans daha iyi geldi
artikbiranneyim bebisliozlem olurr ben trendyoldan aldım genelde. Düz beyaz cok olmuyor ya coklu paketler oluyor öyle alıyorum ben şart mı ki beyaz olması? Bir de mesela 12-18 ay aldım 9 aylık kızıma hafif büyük ama coook uzun süre giyer. 4 aylıkken 6-9 almıştım neredeyse hala oluyor
vizviz8ari Ben hello baby’den bir tane almıştım oğlum 7-8 aylıkken 2 yıldır hala kullanıyorum çok kaliteli güzel bir kumaşı var
bebisliozlem artikbiranneyim aslında unisex renkler veya desenlere önem veriyorum kuzum ben pek sevmiyorum cicili bicili gibi de ondan 😁
artikbiranneyim bebisliozlem ya gerçekten mi ikinci cocuk icin filan mı hani erkek olur belki diye 😅 ben bayılıyorum kızım da öyle takılar tokalar cok seviyo daha bit kadar ama yaradılış herhalde😂🩷
pivpivpivahmedmuhsin bebisliozlem Hm çok kaliteli. Ben hep Ebebekten alıyordum. Kıyafetleri Hm di. Dedim zıbınlarını da oradan alayım ve bir daha ebebekten almadım. 💕
jasminebk bebisliozlem e bebek iki üç tane aldık zıbın ama tüylendi bizimkiler hep. Fulladan almıştık onlar da çok güzel pamuklu aynı şekilde tuylendi. Lilabio diye bir hesap var hem insta, hem trendyol hem de kendi siteleri var fiyatlar çok uygun ve kumaşlar inanılmaz kaliteli bakmanı öneririm
Betulsark Hiç güzel değiller iki yıkamada ağzı burnu dağlıyor yapısı değişiyor Oyuzden doğumdan beri H&M kıyafetleri alıyorum zıbınları kıyafetleri özelikle tayt ve kazakları. Hamileyken almıştım 5-6 tane hiç sevmedim