kaanasilinannesi Kızlar bebeğim 2910 gr doğdu 1.ay kontrolünde 3640 di 2. Ay kontrolünde kaç gr alması gerekir sizce anne sütü aliyo sadece ama bazen ağlama krizleri yaşıyoruz aç mı kaliyo emin değilim 1. Ay için doktor iyi dedi mamaya gerek görmedi
54ay kaanasilinannesi benim bebeğim 2950 grm doğdu bir aylıkken 4 500 geldi 2 aylık 5 300 grm olmuş demek istediğim her aydan aya değişiyor git gide çok kilo almıyorlar
Mlkmstf kaanasilinannesi gayet iyi kilosu mama ya gerek görmediyse başlamayın demek ki sütünüz iyi geliyor ki alıyor zaten 6 aya kadar kilo alımı oluyor her ay farklılık gösterir ama bu 6 aya kadar 800 gram ve 1 kilo alması beklenir
sekerbebek30 Benim bebeğimde 2810 doğmuştu ilk ay 3800 dü doktor gayet iyi dedi mamaya gerke yok demişti sizinde çok iyi bence çok şükür maşallah
AlparslanMom61_ kaanasilinannesi acaba şuan güncel kilosu kaç benim oğlum 2420 ile doğdu şuan 2 aylım 4 kilo doktorum mama takviyesi yap diyor. Kime sorsam iyi almış dedi ama doktorumuzun istediği kiloda değil sanırım
AlparslanMom61_ kaanasilinannesi acaba şuan güncel kilosu kaç benim oğlum 2420 ile doğdu şuan 2 aylım 4 kilo doktorum mama takviyesi yap diyor. Kime sorsam iyi almış dedi ama doktorumuzun istediği kiloda değil sanırım
a_ne00444 kaanasilinannesi 2410 doğdu küvez çıkışı 2200 1.ay 3800 2. Ay kontrl 27snde ama ayın 13de 4200 dü doktorumuz iyi gidiyor dedi
AlparslanMom61_ a_ne00444 2.ayında 400 gram mı almış oluyor? Bizimkisi işte 2.ayında 500 gram aldı ama doktora az geldi
a_ne00444 AlparslanMom61_ hem anne sütü hem mamaydı prematüre ilk küvezde prematil mama başladılar çıkınca biberona alıştığı için arandı mama günde 2 defa 30 cc verdim sonra kestim ayın 13 de o yüzden tartildik ayın 29inde mama bıraktık kilo alımı varmı yokmu ona bakmak için 29 undan 13 ne kadar 400 gvrm almış doktor çok iyi dedi anne sütü devam dedi