Herkese merhaba, bebeğime doğum günü hediyesi dolu marka sahara model akülü araba alındı çoook beğendim zaten kalitesini bilirsiniz ama maalesef aracımıza sığmıyor ve sürecek yerimiz de yok 🥲 satıp daha hafif ve küçük bir şey almayı düşünüyorum, eğer ilgilenen varsa 0 sadece evde duran bir araç, kutısunu da daha yeni taşınırken attım maalesef ama garantisi evrakları her şey duruyor ✨