Anneler merhaba tecrübeli annelere sorum bebegim 56 günlük gündüzleri ağlama krizlerine giriyo pusette durmuyor ana kucağında durmuyor çişini kakasını güzel yapiyo emiyorda aç kalmıyor yani bu ağlama krizleri neden sizce gazdan mi yoksa uyku krizi mi anlayamıyorum gündüz uykusu hiç yok denecek kadar az uyursa sadece max yarım saat uyuyo uykudan mi deliriyo yoksa gaz sancısı olup olmadığını nasıl anlarım gazını emdikten sonra çıkarıyor ama