Gzg123 Normal zamanlarda yemesinde bir sikinti yoksa ve doktoru da gelisimseml bir sorunu oldugunu soylemediyse simdiye kadar, bence dert etmeyin. Rutin gittiginiz bir doktoru yoksa da bir tane bulup baslayin derim. Hemsireyle ebeyle olacak is degil pek. Bir de, dogum kilosu da onemli. 2 kilo dogan da var, 4 kilo dogan da. Ne kadar buyuyup gelistigi, sadece o anki degerlerinden anlasilamaz.