hasibe04 Hanımlar joie spin 360 modeli car bizde ama biraz sallanıyor sizdede böyle bi durum oluyormu yabi oto koltugunun hiç sallanmaması lazım
Hep_oyle_olur_zaten Bizim de farklı marka şuana kadar sallanmiyordu önceki arabada da sallanmiyordu son zamanlarda çok az sallanmaya başladı sebebini bilemedim ben de