Kızlar oğlum 6 ay 9 günlük. Ilk hafta emziği tuttu ama 2. Aydan sonra bıraktı. 🥲🥲 Özellikle 5. Aydan sonra beni kullanmaya başladı emzik niyetine. Gece saat başı kalkıyor ağzına almadan da uyumuyor geri. Uykuya dalarken de zorlanıyoruz artık emmekten karnı davul gibi. Ilk emziği aventti ama şu an alıyor ilk bir emmeyi deniyor sonra atıyor. Başka ne deneyebilirim?