ayseayliz Merhaba eşimin tayini Doğubeyazıta çıktı orda olupta memnun olan olmayan varmı aranızda acaba. Güvenilir semtleri falan nerelerdir bir bilginiz var mı
aura_meselesi_bu_sekerim ayseayliz Yesillikten yana sifir ama gezme tozma dersenz gayet kendini gelistrmis turizm ilcesi gbi bi yer ☺️ Yakininda van var gemelde doktora hastaneye van a giderler
vizviz8ari ayseayliz ben doğubeyazıtlıyım bence gayet güzel bir şehir cafeler oyun alanları çay bahçeleri fln hepsi çok hoş insanı da genel olarak iyi alışırsınız pişman olmazsınız bence
ayseayliz aura_meselesi_bu_sekerim Hastane açısından biraz sıkıntılı o zaman. Bu yanı biraz kötü oldu