Kızlar deprem bölgesinde yaşıyoruz ve sahibimiz depremde başka şehre taşınmış ve bütün faturalar onun üzerine ikametgah üzerimize almak istiyorum eşim çok yoğun çalışıyor bir senedir asla ilgilenemedik ,o yüzden önce faturanın birisini üzerimize almamız gerekiyor evlerinden durumundan dolayı abonelik alınamıyordu şimdi düzeltilmiş durum .
Ne yapmamız gerekiyor şehir dışındaki ev sahibinin üzerinden herhangi bi faturayı üzerimize almak için bilgi sahibi olanlar yazabilir mi