ozge zorluğu kişiden kişiye değişiyor bence benim ilk 3 ay istifra etmekden içim dışıma çıkmışdı 4.ayda düzeldim sonra 6. aydan itibaren ayaklarımda şişlikler oluşdu ayağa kalktığım zaman rahmimde baskı oluyordu o yüzden sürekli oturarak geçirdim hiç iş yapmadım eşim saolsun annem saolun çok yardımcı oldular bu şikayetler vardı Sadece sabretmek gerekiyor iğneleri var fitiller var dediğim gibi kişiden kişiye değişiyor belki sizde hiç biri olmıycak çok güzel geçirceksiniz inşAllah da öyle olur 😊 tüp bebek serüveni sabır demek bence ama sonunda güzel meyvelerden tat alıyosun 🤲