Kızlar ev sahibinden balkona cam istedik fakat reddetti aslında cam yaptırsa mobilya bir masa beğenmiştik ileride kendi evimizin mutfağında kullanabilmek açısından ama cam olmayınca mecbur balkon,bahce mobilyalarindan bakmak zorunda kaldık balkonum aşırı olmasada büyük diyebilirim en az 4 kisi kullabilecegimiz bir masa almak istiyoruz sizlerin alip memnun olduğu takımlar varmı ? Balkon dekorasyon gorselleriniz varsa paylaşırmısınız?