siladgnchdr Daha önce anadolu da hakan hocama gidiyordum bu sefer baya uzağa gitmiş :(( Özcan karademir de baya övülüyor baya da hastası var giden var mııı burdaa ilgi alakası nasıl cana yakın duruyor insta da falan🙏🏻
Asyaveannesi04 siladgnchdr Evet arkadaşım yeni doğum yaptı çokçok memnun kalmışlar ilk gittiğimizde baya soğuk, mesafeliydi dedi ama bebek doğacağı zaman gecenin bir yarısı gelmiş terlikle tüm hastaneyi organize etmiş felan
Sekerpare_ siladgnchdr Ben başka şehirden geldim geldiğim gibi mehtap hoca da yaptım hiç tanımıyorum ilk bebeğimi doğum yaptığm doktorum önerdi kefilim dedi üçüncü Sezeryanımı oldum inan olduğum en ağrısız ameliyat idi kadının eli kuş gibi hastaneden geldim mutfağa girdim zaten bana ve üç çocuğuma bakan da yoktu 😀
siladgnchdr Sekerpare_ bende sezeryan oldum hakan hocaya gecesinde direk kalktım eve geldiğimde hiç bir şeyim yoktu anadolunun doktorları çok iyi bence ❤️
Sekerpare_ siladgnchdr Bence de ben ani taşındım İstanbul a ilk doğumu yaptığım doktorn hastanesinde çocuk doktoru yoktu allahtan mehtap hocaya yönlendirdi oda direk doğuma aldı başka doktor olsa kabul etmez hastanede temizdi hemşireler emzirme konusunda ısrarcı ameliyattan odaya geldiğim gibi meme tutturdular ben çok memnun kaldım
siladgnchdr Sekerpare_ gibi meme tutturdular ben çok memnun kaldım Evet evet direk memeyi tuturmaya çalıştı esenyurt avcılar için en iyi hastane bende orda doğmuşum zaten ama özcan beyi hiç görmedim 😂❤️
KLORAK siladgnchdr ben ugraş a gidiyordum ama özcan a da muayne oldum 2022 senesinde çok bilgili ce soguk kanlı bi adam
KLORAK siladgnchdr evet ya dünyanın en güzel kadını benim gözünde çünkü kalbinin güzelligi yüzünde 🥲 sadece doktor degil psikolog arkadaş ve fazlası. Ama o da gitti hastaneden
siladgnchdr KLORAK evet baktım da yok özcana gideceğim bakalım mehtap da var o da baya övülüypr da ısınamadım sndnsmdnwns