Moms44 Arkadaslar oglum 5 yasında. Boynun sağ arkasına dogru gözle görülür lenf nodu var enfeksıyon falan degil grip vs yok bir anda cıktı büyüdü. Yarın usg cekılecek. Var mı bu durumu yasayan cok korkuyorum
dortcocuklu3 Moms44 inşaAllah kötü bişey değildir. Benim kızımda da vardı lenf tüberkülozu çıktı yani verem. Bi yıl olacak hâlâ antibiyotik ile tedavi oluyor
egeniinnannesi Moms44 bebeklerde lenf bezi büyümesi çok sık olur zaten genelde önceden geçirilmiş enfeksiyondan kalmıştır. Umarım bişey yoktur ama çoğu çocukta var. Heleki 5 yaşındaki bi çocukta
Moms44 haticeoa ultrason cekıldı 1 cm birkac tane var biyopsi gerek görmediler. Büyürse tekrar getir dedi