Mce Kızım 26 aylık odasını ayırmaya karar verdim . Yatağı aynı olacak odasına taşıyacağız sadece. Ben 3 gün gündüz uykusunu odasında yatırıp sonra geceye geceyim dedim. Ne diyorsunuz bu şekilde iyi mi?