Kızlar selam bebeğim tam 12 aylık rutin kontrole gittik ama çocuğum 3 aydır bir cm uzamış sadece ve kilosu 200 gram artmış 3 ay önceye göre ben her ay giderdim zaten artmazdı pek ama ilk 5 ay çok hızlı güzel boy ve kilosu artıyordu yani 1-1,5 kilo alırdı aylık boyu da baya uzardı hatta çok hızlı uzuyor derdiler sonra 5 aylık gibi emeklemeye başladı o zamandan beridir kilosu böyle durmuş ama kötü olan da bi kaç ay sonra boyu da durdu ve beslenmesine çok dikkat ediyorum çok da iştahsız bi bebek değil yoğurt peynir tahin yumurta yer her gün et ve tavuk da bir ay öncesine kadar yerdi bir aydır onları yemiyo ama gerisini yer yani anlamadım moralim çok bozuk doktorda baya gerilediğini söyledi kan testleri yapacağız pazartesi ama 9 aylıkken yaptığımızda bir tek kan değeri düşüktü biraz onu da kullanıyoruz zaten var mı bizim gibi olan ne öneriyorsunuz acaba anneler