sencokbiliyon hayırlısı olsun inşallah hakkınızda.arkadaşımda öyle çok aramıştı günlerce ağladı.bide kendisi memlekete gittiğinde ev sahibi gelmiş kızın eşyalarını çıkarmış filan rezillik üstüne rezillik yaşadılar.Şuandaki evdende nefret ediyor ama son yıl diye idare ediyor mecbur