Benim bebeğim 3 aylıkken kendi bıraktı. Ama her emzirmenin başında silikonsuz bir iki dk deniyordum. Başta ağladı ilk gün almadı çok ısrar etmedim meme reddi olmasın diye. Ama gece uykusunda daha kolay oluyor gece alıştırmak önemli. 3. Gün uğraştığımda emmişti hatta 5 dk öyle emzirince sütün lezzetini almıştı bence , bir daha silikonu istememişti.