Süt var meme var 35+3 de doğdu kuveze girmedi ama doğar doğmaz arandı fakat solunum hızlı diye 3 saat beklettiler sonra şekeri düşer diye mama verdiler sütüm yoktu tam eve geçtik 2 gün sonra sariliktan yattı 2 kere şuan 24 günlük yeni ogrendi emmeyi fakat tutamiyo bazen tutuyo bazen tutmuyo bagriyo napcam uzuluyorum