Mesa33 benim bebegime biogaila daha fazla gaz yapti memnun olan kitlesi fazla ama birilerine yaradi diye senin bebegine yarayacak diye bisey yok. Karin şişliği gazdandir. Anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmamasi normal. Ama zeytinyağı asla zararli degil gunde 1 cay kasigi verebilirsin yada mama veriyorsan mamasina katabilirsin. Karnina saat yonunde masaj yapabilirsin. Isittigin agiz mendilini karnina koyabilirsin. Iyi gelecektir