9793selaam ben yaptırdım 2 doğumumda testler temiz geldi snra bebegin beyninde sıvı vardı doktor test yaptırdın mı dedi evet temiz çıktı dedm onlar temiz çıksada yanılma oranı var dedi ve ben gittim nıpty testi yaptırdım %99 doğru sonuç veriyor çoğu hastalıga bakılıyor bunu öneren doktorda devletin doktoruydu ondan ayrı 3 doktora daha gittim onlarda bu testi önermişti mesele aldırmak değil bir sorun varsa öncesinde bilmek kendini ona göre hazırlamak inşallah sağlıkla alırsınz kucagınıza