zeyno0904 Bebeginiz saat kaçta gece uykusuna geçiyor kızım 10 aylık saat 8 de gece uykusuna geçiyor daha hava bile kararmamış oluyor yaz ayları hiç bir yere gidemiyorum bebeğim uykusu bölünmesin diye
mss_12 zeyno0904 10 buçuk aylık 8.30 9.00 gibi geçmiş oluyor evet hava kararmıyor ama daha fazla sa dayanamıyor .şuanlık iyiyiz ama tatile gideceğiz orada mecbur arabasında uyumaya alışacak .
kanalizzze59 zeyno0904 e normal 8de uyuması bizde bi yere gitmiyoruz yada bebek arabasında uyumaya alıştırcaksınız öyle çıkıcaksınız
ecekrk zeyno0904 8de uyuyor şuan debeleniyoeum uyusun diye dışarı filan gitmek hayal zaten bakalım ne olucak boyle
bendenbirtanedahayok mss_12 sabırlar diliyorum😂 uyumuyor tecrübeyle sabit tatilimizi zehir etti ama canı sağolsun 🌸
zeyno0904 kanalizzze59 bebek arabasında yada gittiğimiz yerde uyuyor ama gürültü falan olunca uyanıyor kıyamıyorum bende uykusu bölünüyor diye
3kedili2bebekli zeyno0904 7 de geçiyorlar dışarı cikacaksam 6.30 gibi cikiyorum bebek arabasında dolaşarak uyutuyorum daha kolay oluyor
3kedili2bebekli zeyno0904 kaliteli mantıklı sorular soruyorsan demek ki seviyorum öyle postlara cevap vermeyi 😂 yorgunum ama bebeleri uyuttum şimdi kahve keyfi yapıyorum sen nasılsın nasıl gidiyor
mss_12 bendenbirtanedahayok bunları düşünmemeye çalışıyorum :) o yüzden annemi ve kayınvalidemi yanımda götürüyorum.olmadı onlar uyutacak ben gezeceğim:)
minikpanda73 zeyno0904 dışarda gezmek istiyorsanız arabasında alıştırabilirsiniz benim oğlumda o saatlerde geçiyor misafirlikteyken orda uyutuyorum dışardaysam bazen uyuyor bazen uykusu bölünüyor eve gelip birdaha uyutuyorum
bendenbirtanedahayok zeyno0904 11 aylık olcak 2 gün sonra 8. Aydan beri 21:30 da dalar hep erken yatırırsam 6 da uyanıyor kendi saatinde yattığında 8 de kalkıyor geç yatırırsamda çok geç kalkıyor 10-11 gibi zor oluyor
bendenbirtanedahayok mss_12 öyle çok rahat olur inşallah benim sadece ablam vardı çok durduramadık ikimizde zor oldu
zeyno0904 3kedili2bebekli bende biraz önce uyuttum bebeğimi uyuturken burada gezindim şimdi kahvemi yapıyorum 😀 çamaşır makinası beni bekliyor ama 😬
3kedili2bebekli zeyno0904 benimki de bekliyor asılacak yikanacaklar ama once biraz anne saati ya çok yoruldum bırak beklesin tepende dırdır etmiyor ya 😂
cerenakcaa 22 aylık saat 21.30 22.00 civarı ama tabi sabaha kadar defalarca uyanıyor bazen gece uyanıp sabaha karşı uyuyor dalmıyor uykuya çok zorlanıyorum bu ara