eliiifogz Kızlar bebeğim şu an 4 buçuk aylık ikinci ayında verem aşısı oldu aşı yeri bir aydır şiş az önce duş aldırdım aşırı iltihap aktı korktum hastaneye gitmeli miyim sence ne yapmalıyım normal mi iltihap akması
milletsanakanalizemiolacak eliiifogz Normal canım benim kızımda da oldu doktora mesaj attım normal dedi şuan 13 aylık birşey yok
endoplazmikretikulumiste eliiifogz verem aşısının tutuğuna dalalet diye biliyorum ama ama ama 2 ay uzun bir süre doktora gidemezseniz asm ye gidip bir gösterin 2 ay oldu deyin
pimpiriklianne43 eliiifogz normalmiş canim bende buraya post açmıştım bu yüzden bizim çok kötüydü sürekli kabugu kalkıp kaniyordu doktora götürdüm bir krem verdi o hemen toparladı şimdi yara filan kalmadi
eliiifogz endoplazmikretikulumiste dördüncü ay aşısında söylemiştim normal dokunmayın demişti ama son iki haftada aşırı şişti ve ucu sapsarı oldu bugün duştan sonrada patladı o sarı yer çok korktum
pimpiriklianne43 eliiifogz kremi birkacgun sürmem yetti keşke daha önce gitseydim dedim. Çünkü koluna dokundukca kaniyordu üst değiştirmek eziyet olmuştu kanadikca ağlıyordu şimdi 6 aylik krem sayesinde hemen iglesti
milletsanakanalizemiolacak eliiifogz Canım foto koyduysan göremiyorum ama az bi şişlik var gibi geçiyor zamanla endişelenme
Bebegimm1 eliiifogz normal orası tekrar kapanıp iltihap dolabilir endişe etmeyin ilk cocugumda 2 kez iltihap dolmuştu kendi kendine geçiyor kızarıklık kalıyor sonra iz kalıyor şuan ki bebegm 6aylık kızarıklık kaldı onda mesela 1 kerede patlamıştı uyurken üstüne yatmış verem aşısında böyle oluyor bir şey yapmayın ellemeyin geçiyo
mozdkao Aşı yapılırken beni hemşire özellikle uyarmıştı 2 ay sonra bile iltihap akabilir çok normal telaslanma makyaj pamuğu gibi yapişmayacak pamukla temizle gecer kendi kendine dedi.