Bebegim 40 gunluk meme+mama seklinde gidiyoruzz
Bu zamana kadar mamasini guzel iciyorduu ama 2 gundur asiri derecede kivranma varr biliyorum gazii var kaldirip gazini alip tekrar icirmeye calisiyorum ama yine kivraniyorr
Durdugu yerde de cok bagirip agliyorr
Mama olarak sma kullaniyorum bu zamana kadar hic sorun yokduu
Acaba gaz belirli gunlerden sonra cok mu artiyor bizde o zamana falan mi denk geldikk
Boyle olup caresini bulan varsa lutfen cevaplasin zor durumdayimm