birbebis_ sırtı neden boyle oldu oglen yikadim onu sonra masaj gibi sirtini kasidim cok sert herzman yaparim simdi bezini degisirken farkettim kaşımami istedi oralari kaşıdım rahatladi ama o kırmizi pul pul goruntu neden oldu anlamadım
siladgnchdr birbebis_ isilik gibi geldi nerde yaşıyorsunuz bilmem ama hava cayır cayır yanıyor gördüğüm kadarıyla uzun kollu giydirmişsiniz daha ferah şeylere giydirin artık
endoplazmikretikulumiste birbebis_ yıkadığınız şampuan içeriği sorun olmuş olabilir organik doğal bir şeymiydi sürdüğünüz lif çok hijyenik olmamaış olabilir masaj yaparken sürdüğünüz bir krem yağ alerji yapmış olabilir ama daha çok isilik gibi çok giydirmeyin hata edersiniz
birbebis_ siladgnchdr trabzonda yasiyoruz ogleden sonra parka ciktik hava kapaliydi yikadim diye uzun kollu giydirdim
janemaryam birbebis_ ben de yıkadım 2 saat önce, şu an ip askılı atletle üstü açık uyuyor öyle 🙄 çok kalın giydirmişsiniz sanki
birbebis_ janemaryam bir zibin sifir kollu bir uzun kol badi giydirdim kalin degil aslında ama demek yatarken terledi
janemaryam birbebis_ ben de çok korkuyordum baktım giydirmeyince daha rahat ediyor saldım. Bence uzun kol badi fazla annesi sen nasıl duruyorsan onu da bence öyle tut
etl birbebis_ benim kızımında böyleydi dr alerji dedi dalin yaptı benim kızıma şampuanını değiştirdim