1 ay önce sezeryen oldum ikinci sezeryen ameliyatım. Gebelikte sol tarafımda yanma oluyordu şimdi yine ayakta kalırsam aynı yerde yanma ağrı oluyor hamileyken karnımın büyümesinden kaynaklı olduğunu düşünüyordum ama hala ağrıması normal mi acaba? Dikişte herhangi bir sıkıntı yok ama sol tarafta içi ağrıyor