Merhaba, kızım 37 aylık, 2 ay önce tuvalet eğitimi vermeye çalıştım 2.günde bıraktık hazır olmadığını hissettim. Neyse kendimizi güzel hazırladık, çocuk gelişim uzmanına bile gittik bu süreci yönetmek için. Dün de başladık ama günde sadece 2 kez çişini yapıyor. Dün bir sabah bir gece yaptı, bugün de sadece sabah yaptı. Böyle devam edersek, idrar yolu enfeksyonumuz olur diyr korkuyorum, beze geri dönersek bu çocuk nasıl öğrenecek? Lütfen benimle tecrübeleriniz paylaşır mısınız