Masalina12 brvnkr doktor una danış istersen en iyisini o bilir en azından süre karışıp karşılayacagini
elbay53 Anında bır şey olmasını mı bekliyorsunuz tabı ki olmaz ama bebeğe bır nevi kımyasal yüklüyorsunuz gibi düşünün…emzırıyorsanız bence boyatmayın.Allah korusun uzun vadede bebegınız çok zararını gorur
Layddiana brvnkr dün açtırdım evde bugün de dip boya cila yapacam ama oğlum durmadığı için gece yaptım ve yetişmedi