pimpiriklianne43 yok hayır hiç bir problem yok. 1 yaşına gelene kadar rutin diyip geçtiler. Doktorlarda söylemedi sormadı. Bende bilmiyorum ilk bebeğim acemiyim zaten. Ara sıra bıngıldskta çökme fark etmiştik en son özel de bir doktora götürdüm çok iyi dediler susuz kalabilir dedi su verin bol bol dedi bence vitaminlerdenmiş ağlamak ğzereyim gerçekten suan :(