glahgul sizi çok iyi anlıyorum ve bunları teselli etmek için yazmıyorum. Muhtemelen siz de benim gibi çocuğunuzun akran zorbalığına uğrayacağını düşünüyorsunuz ve üzülüyorsunuz. Aslında kötü görünen hiçbir şey yok ve bu sağlığını etkileyen bir olumsuzluk değil sadece bizim toplumumuz bu konuda fazla eğitimsiz ve çocuklarını da aynı şekilde zorba yetiştiriyorlar. Benim kızımın da sağ kulak kepçesi yok. Küçücük bir et parçası var ismi microtia diye geçiyor ve şu an 2,5 yaşında anlamasa da yaşça büyük çocuklar ve büyükler sürekli sorguluyorlar noldu falan diye bu durum şu an bizi rahatsız ediyor, ileride kızımı edecek. Ameliyatı oldukça maliyetli ve 2 defa ameliyat olacak. Sonra kendi kendime şey düşündüm, kilolu çocuklar da zorbalığa uğruyor, gözlüklü çocuklar da, çok kısalar da çok uzunlar da. Yani illa ki bir rahatsızlığı olmasına gerek yok dış görünüşünde en ufak bir farklılık olması yeterli. Bize düşense bu hususta çocuklarımıza farklı olduklarının özgüvenini aşılamak. Farklı oldukları için ezilip büzülmek yerine bununla övünmek. Rabbim başka sağlık problemi vermesin yavrularımıza