betamom ilk başlarsa sütüm fazlaydı zaten doğumdan sonra 2 hafta içinde süt üretimi pil yapıyor hatta mastit oldum göğsüm apse oldum ateş, üşüme, halsizlik yaşadım antibiyotik iğne, hap zor iyileştim. Şuan 3 aylık ilk zamanlar bebeğim emerken göğsümden böyle vızt vızt diye sesler gelirdi duyulurdu tabi o kadar kalmadı göğsüm daha yumuşak ama sütüm yetiyor sadece anne sütüyle besleniyor. Bu arada dikişlerde sorun olduğunda kendini belli ediyor enfeksiyon ağrıya da sebep olur, kötü kokulu akıntı olur. Yani ben mastit olduğumu bilmiyordum doğum doktorumla görüştüğümde dikişler enfeksiyon mu oldu acaba diye bana akıntı var mı batma şeklinde ağrı var mı diye sormuştu ama bu sorunları yaşamadığım için mastit olduğum ortaya çıkmıştı.