omeri Kızlar birikim yapınca gram mi mantıklı çeyrek mi mesela 10 gram bilezik alıyorum birikimimi yapınca
Omeraslan omeri Gram altın mantıklı. Eğer tanıdık kuyumcu bulursanız işçilik almadan verdiğiniz gram karşılığında bilezik alabilirsiniz
zehrababy omeri yatırım içinse gram daha karlı. Bizde elimizdeki parayla birikim yapmak için kuyumcuya gittik aslında çeyrek almaktı aklımızdaki ama kuyumcu yatırım içinse gram daha karlı oluyo demişti
Irmakk1 omeri eğer takmayı düşünmüyorsanız gram altın olarak almak daha mantıklı çünkü gram altın 24 ayar bilezik 22 ayar oluyor yani satarken her türlü 24 ayar avantajlı oluyor
nilikonunannesii omeri eğer yatırım için istiyorsanız 24 ayar gr altın almak daha mantıklı hem bozunca kayıp olmuyor.