aysebb zlynda kullanırken hiç adet görmedim diyebilirim sadece son kutumu bitirirken, yeşil haplarda ufak kanama gördüm bu adet sayılıyor sanırım. Yeni başladığım ilaç için adet görüp görmeme durumunu henüz bilmiyorum ama kurumun bitmesine az kaldı ve sın haplar plasebo büyük ihtimalle âdet göreceğim çünkü çenemde adet sivilcem çıktı