Merhaba kızlar ilk 1 hafta oğlum cok usluydu emip uyuyordu geçe emzirmek icin zor uyandırıyordum. Sonra ne olduysa ağlamaya basladı gazı var diye ilaç aldım suan sab simplex kullanıyorum ama gazı yok gazını cıkarabiliyor sadece durduk yere ağlıyor sürekli kucakta tutyorum o zaman uyuyor uymadığında da hep bir ağlama eğiliminde. Bu geçecek mi ne bu kafayi yemek üzereyim