Bu ay 22 aylık olacak çok önceden tuvalete nasıl gitmesi gerektiğini oturmasını silinmeyi falan bi çok kez gösterdim bir kaç gündürde sık sık soruyorum çişin geldi mi gibi evet diyo gidiyoruz yapıyomuş gibi davranıp sonra peçete alıp siliniyo klozete atıp sifona basıyo bugün ayısını alıp tuvalete götürdü oturttu sildi falan sizce başlasam mı henüz konuşmuyo erken mi olur çişini beze yapınca gelip dokunup gösteriyo çiş yapıyorum diye lütfen fikir verin