Kızlar sözde 18. aydan beri memeyi bıraktıracağım ben ama bir türlü vicdanım elvermiyor 21 aylık oldu iki hafta sonra bir yakınımızın düğünü var kızımı anneme bırakıp gitmem gerek gitmesem olmayacak çünkü gerçekten yakınımızın onu götürsem burnumuzdan gelecek biraz uzak annem bakabilir mi uykuya geçer mi diye endişe ediyorum bir yandan da düğün bahanesi olsun istiyorum çünkü artık aklı eriyor ve bıraktırmak daha zor olacak muhtemelen tabii ki yaşta odada ayıracağım meme ve uykuyu bağdaşmasını istemiyorum zaten gece emmesi olmayan bir bebek yaklaşık iki aydır gece beslenmesini kesmiştim memeden ayırırım yakın zamanda diye ama bazen de diyorum hala üç ayı vardı emsemiydi ay annelik hep bir vicdan muhasebesi