Bayramdan beri hastaydı akciğer filmi istedi doktor enfeksiyon varmış antibiyotik başlattı ve serum verdiler ateşi hastaneye gittiğimizde 39 dereceydi neredeyse pazar gününden beri altını boş alıyorum dün gece hastaneye götürdüğümüzde kan ve idar aldılar sonuçları temiz çıktı eski neşesi yok üzülüyorum