Artık tamamen oyuncak haline getirmesi sabrımı taşırıyo emzirmekten cok eziyet haline geldi insan içinde çekiştiriyo falan 21 aylık olduk kesicem sabır taşını sürdüm az öncr dedimki meme pis oldu geldi ağzına değdi tiksindi uzaklaştı diğerine denedi yine aynı ilk aşama tamam ama acaba daha kaç kez deniycek ne yaşıycaz nası kolay geçer