talhaninannesiyim Oğlum 2 ağustosta birinci yaşına girecek benim aklımda hala ne yapacağımla ilgili net bir şey yok. Sizin bu konuyla ilgili bana vereceğiniz fikir var mı? Siz neler yapardınız/yaptınız/ teşekkürler
ilay-mom talhaninannesiyim benim kızım da 8 ağustos da 1nci yaşına girecek.💕💕 Şöyle bir pankart yaptırdım https://ty.gl/a6at20jnjrzqh Organizasyon tutmayı düşünüyorum pembe elbise aldım tülü
Tuuggccee talhaninannesiyim biz de bu ay sonu 2 yasına gırıyoruz nasıpse ılk yasında orgnzsyon tutmustum simdi inşaat temalı aldım bakalm😃erkek cocuklarna hıcbsey yok dızgun🫢
ilay-mom talhaninannesiyim sonradan aklıma geldi keşke 1 yaşında diye yazdırmasaydım, seneye de kullanırdım evde ama biraz pişman oldum 😂😂