Bebeğimizin kontrolünde çocuk doktorumuz supradyn kullanmamı önerdi özellikle saç dökülmesi yaşadığım için kullanmaya başladım. Emzirirken de bir sorun olmayacağını belirtti. Kullanıp memnun olan, etkisini gören var mı? Ya da ben şunu kullanıyorum daha iyi dediğiniz?