Yer değiştirdiği için ve bebeği kıskandığı için işemiştir. Bizim kedimiz de kızım yeni doğduğunda yatağımıza işemişti. Kızım doğana kadar kedimizle uyurduk, doğduktan sonra maalesef odaya almamak zorunda kaldık, ev de kalabalıktı hem de ilgilenemedik 2 kez işemişti. Kızım 8 aylık olmak üzere yeni yeni alışıyor, kızımı kokluyor filan inşallah daha iyi olacak 🙃