Huma_kus34 Kızlar ben anne kartı açtırdım kartımı aldım ama herhangi bir şey yapmama gerek var mı direk kullanmaya başlayabilir miyim
sek_kahve Huma_kus34 direkt kullanıyorsun canım, bebek 4 yaşına gelince de normal kart oluyor içine para atarak kullanabiliyosun
Huma_kus34 sek_kahve peki bu bazı parklarda İBB‘nin WCleri oluyor bu kartın içine para yükleyip oradan okutabiliyor muyuz yoksa ekstra kart mı almamız gerekiyor
seyma10 elzko ben internetten basvurdum internetten de uygun kabul edecegi bir fotograf yukledim basim merkezleri oluyor oraya gidip de kart bastirdim kart basımı 5 dk bile sürmüyor zaten