ellerimtombik1 2 yaşına gelip avent yenidoğan kullanmaya devam edende var, damak yapısı muhabbeti satış stratejisi diye düşünüyorum ben. Ayrıca marka bile emziklerinin paketine %98 uyum diye not düşerek tercihi size bırakıyor. Ne demek bu %98 uyum; bebekleriniz 6-18 i tutmak istemeyebilir bizden kaynaklı değil diye kendi kotarıyor 🥱